Clienții te vor digital, tu ce părere ai?
“Aici este un singur șef, clientul. Care poate concedia pe oricine de la președinte în jos, cheltuind banii în altă parte!” – Sam Walton
Digitalizarea îmbunătațește modelul dumneavoastră de afacere
După cum spunea și Sam Walton, fondatorul celui mai mare lanț de retail din lume Walmart, în ziua de astăzi cea mai importantă părere este cea pe care clientul o are asupra companiei noastre.
Cu toate că foarte mulți executivi sunt conștienți de acest lucru și pe lângă faptul că digitalizarea a devenit un cuvânt la ordinea zilei, multe companii și chiar instituții publice, au înțeles greșit această digitalizare. Doar expunând o interfață grafică clientului este doar un mic pas în procesul numit digitalizare.
Multe companii înțeleg cu greu de ce le pleacă clienții, unii fiind chiar clienți foarte vechi.
Care sunt motivele care au determinat eșecul unor proiecte și cum să evite căderea în aceeași capcană? Citeste mai mult
Primul motiv este că într-o perioadă în care majoritatea persoanelor au acces la internet, trend-ul este dat de giganții din IT precum Google, Facebook, Amazon, care au creat anumite așteptări clienților, unele imposibil de realizat în anumite industrii. Cel de-al 2-lea motiv vine în completarea primului și se leagă de faptul că pe oameni ii interesează mai mult rapiditatea cu care le răspunzi cererilor, calitatea serviciilor, siguranța colaborării cu firma dumneavoastră și alte lucruri care țin de o latura internă a companiei dumneavoastră, latură care pentru multe companii, este încă neînțeleasă.
Primul motiv este că într-o perioadă în care majoritatea persoanelor au acces la internet, trend-ul este dat de giganții din IT precum Google, Facebook, Amazon, care au creat anumite așteptări clienților, unele imposibil de realizat în anumite industrii. Cel de-al 2-lea motiv vine în completarea primului și se leagă de faptul că pe oameni ii interesează mai mult rapiditatea cu care le răspunzi cererilor, calitatea serviciilor, siguranța colaborării cu firma dumneavoastră și alte lucruri care țin de o latura internă a companiei dumneavoastră, latură care pentru multe companii, este încă neînțeleasă.
Toată lumea vorbește despre digitalizare, dar de unde să începem?
Foarte multe companii aleg sa înceapă călătoria digitala achiziționând aplicații consacrate precum Camunda, SAP, Asana, Atlassian, în speranța că un singur tool le poate digitaliza întreaga afacere.
Ceea ce descoperă pe parcurs aceste firme este faptul că un partener cu care să comunice constant este și să se dezvolte împreună este cheia către succes.
În funcție de nivelul de maturitate digitală al organizației dumneavoastră la nivel de departament, echipa noastră de consultanți de la WeFlowNow vă poate recomanda diferite moduri de abordare și implementare pe baza produselor AutoJ și AI|DocumentManagement .
V-ați întrebat vreodată care sunt procesele cele mai costisitoare din organizația dumneavoastră sau care necesită cel mai mare timp de execuție? Prin experiența noastră în marile companii și industrii și cu ajutorul datelor interne oferite de AutoJ venim în sprijinul dumneavoastră cu răspunsurile la aceste întrebări.
V-ați întrebat vreodată care sunt procesele cele mai costisitoare din organizația dumneavoastră sau care necesită cel mai mare timp de execuție? Prin experiența noastră în marile companii și industrii și cu ajutorul datelor interne oferite de AutoJ venim în sprijinul dumneavoastră cu răspunsurile la aceste întrebări.
Realizați într-un mod efectiv, obiectivele dumneavoastră de digitalizare cu autoj.
Pentru că de cele mai multe ori, cel mai greu pas spre o transformare este chiar primul pas, AutoJ vă oferă posibilitatea realizării unei hărți a proceselor. Cu această hartă aveți o imagine clară asupra punctului de plecare. Implementarea Agile, nu a fost niciodată mai ușoara. Harta noastră de procese se adaptează de fiecare dată când informații noi sunt descoperite.
AutoJ se bazează pe conceptul de privire holistică 360° asupra întregii afaceri. Acest concept poate fi privit din două unghiuri:
Inside-out – înțelegerea și digitalizarea proceselor interne
Outside-in – observarea realistă a încasărilor, reducerilor de costuri și creșterii numărului de clienți.
Descoperă produsele Suitei AutoJ
0%
Timp de abordare al tool-ului cu 70% mai rapid
0%
Implicare noilor persoane cu pana la 60% in plus pe fiecare proces
0%
Imbunatatirea vechilor procese cu pana la 50%