|
Managementul proceselor

Faci să fie posibil tot ce era înainte considerat imposibil!

Scalabilitate este cuvântul magic căutat de orice companie care dorește nu doar își mențină business-ul pe linia de plutire, dar și exceleze fiind tot timpul cu un pas in fața competiției. Un management de procese aplicat pe tipul dumneavoastră de business și pe structura organizațională a companiei dumneavoastră poate fi cheia către succesul dorit.

ilustratii solutii-01

Cele 4 nivele de maturitate digitala a managementului de procese

Suntem conștienți că acest tip de maturitate se aplică mai degrabă fiecărui departament din organizația dumneavoastră, uneori chiar
fiecărei echipe dintr-un anumit departament. Pentru a avea o imagine de ansamblu a acestor lucruri trebuie analizat fiecare aspect creând astfel, o imagine holistică asupra proceselor care să genereze o
transformare digitală la nivelul întregii companii.
Primul nivel, pe care noi îl numim “one man show”, este reprezentat de
acele procese care sunt încă desfășurate pe hârtie. Astfel, omul sau echipa care deține în momentul respectiv dosarul,
deține și starea procesului. Pentru acest nivel, scalabilitatea este imposibilă deoarece nu poate exista paralelizare la nivel de actori ai procesului.
Nivelul 2 de maturitate este reprezentat de firmele sau echipele care
au făcut un pas în față în vederea scalării lucrurilor. Ele a adăugat informații în sisteme precum tabele din excel, putând astfel avea
acces la informații mai rapid. Ceea ce este imposibil de realizat în acest caz, este accesul concomitent al mai multor persoane.
Citeste mai mult

Ne atingem obiectivul cu un Management de procese la fel ca o companie it

Conform exemplului celor de la Goldman Sachs, IT-ul începe fie noua direcție a tuturor business-urilor. Fie ești din domeniul public, banking, healthcare, Utilities s.a.m.d, atât informațiile cât și procesele de business devin digitale. Dar cum realizăm acest lucru țînând cont afacerea noastră a evoluat în timp? Multe din procesele noastre interne au rămas încă în format fizic, altele sunt ținute pe excel sau aplicații “de mult apuse”. Soluția pentru această problemă nu este deloc simplă. Pentru fiecare proces în parte trebuie analizate informații precum aria de business impactată, departamentele care au legătură cu procesul, sistemele IT care sunt implicate. De asemenea trebuie înțeles ce alte procese sau sub-procese au fost folosite.
ilustratii solutii-02
ilustratii solutii-03

Reproiectati procesele de business cu software-ul Auto-J

După cum spunea și Oscar Wilde “Adevărul pur și simplu este rareori pur și niciodată simplu”.
Din fericire, AutoJ oferă soluții capabile rezolve toate problemele menționate mai sus. De la urmărirea într-un singur loc a tuturor echipelor implicate pe proiect până la oferirea informațiilor despre sistemele de IT cu care are legătură procesul. AutoJ ajută aveți o imagine de ansamblu asupra tuturor evenimentelor care se întâmplă în compania dumneavoastră.
De asemenea,  pentru eficientizarea lucrurilor și reducerea costurilor, AutoJ va oferă informații despre durata fiecărui proces, execuția medie a unui task specific și poate merge până la o analiză despre eficiența executării fiecărui task. Astfel, de fiecare dată când doriți implementați un proces nou, puteți știi dinainte informații utile pentru a vă face un plan și o estimare asupra noii idei, fără a trece prin costurile ridicate și timpul îndelungat pe care trebuia îl îndurați înainte.

Descoperă produsele Suitei AutoJ

0%
AutoJ reduce costurile cu până la 75%
0%
AutoJ scade timpul de execuție pe task-uri repetitive cu până la 95%
0%
AutoJ crește viteza de implementare a noilor procese cu până la 68%