Faci să fie posibil tot ce era înainte considerat imposibil!
Scalabilitate este cuvântul magic căutat de orice companie care dorește nu doar să își mențină business-ul pe linia de plutire, dar și să exceleze fiind tot timpul cu un pas in fața competiției. Un management de procese aplicat pe tipul dumneavoastră de business și pe structura organizațională a companiei dumneavoastră poate fi cheia către succesul dorit.
Cele 4 nivele de maturitate digitala a managementului de procese
Suntem conștienți că acest tip de maturitate se aplică mai degrabă fiecărui departament din organizația dumneavoastră, uneori chiar
fiecărei echipe dintr-un anumit departament. Pentru a avea o imagine de ansamblu a acestor lucruri trebuie analizat fiecare aspect creând astfel, o imagine holistică asupra proceselor care să genereze o
transformare digitală la nivelul întregii companii.
Primul nivel, pe care noi îl numim “one man show”, este reprezentat de
acele procese care sunt încă desfășurate pe hârtie. Astfel, omul sau echipa care deține în momentul respectiv dosarul,
deține și starea procesului. Pentru acest nivel, scalabilitatea este imposibilă deoarece nu poate exista paralelizare la nivel de actori ai procesului.
Nivelul 2 de maturitate este reprezentat de firmele sau echipele care
au făcut un pas în față în vederea scalării lucrurilor. Ele a adăugat informații în sisteme precum tabele din excel, putând astfel avea
acces la informații mai rapid. Ceea ce este imposibil de realizat în acest caz, este accesul concomitent al mai multor persoane.
Citeste mai mult
Nivelul 3 de maturitate digitală este deja alocat firmelor care de-a lungul timpului au avut bugete alocate pentru achiziționarea sau construirea “in-house” a unor aplicații IT. Cu toate că aceste aplicații au fost foarte utile la vremea lor, permițând pentru prima oară ca anumite procese să fie executate în paralel, problemele au apărut o dată cu înmulțirea lor, făcând urmărirea proceselor de la cap la coadă imposibilă.
Ultimul nivel de maturitate digitală este reprezentat de companiile care au înțeles că pe viitor, indiferent de business-ul pe care îl desfășori, compania ta va deveni o companie IT. (vezi ex. Goldman Sachs, banking, care are mai mulți angajați în IT decât Facebook sau Amanzon). Acest ultim nivel reprezintă capacitatea de a putea accesa informațiile dorite, indiferent de zona, aplicația sau persoana care își desfășoară acitivitatea. (vezi studiu Camunda – Un proces are în medie 5 puncte diferite de integrare.)
Ne atingem obiectivul cu un Management de procese la fel ca o companie it
Reproiectati procesele de business cu software-ul Auto-J
Din fericire, AutoJ oferă soluții capabile să rezolve toate problemele menționate mai sus. De la urmărirea într-un singur loc a tuturor echipelor implicate pe proiect până la oferirea informațiilor despre sistemele de IT cu care are legătură procesul. AutoJ vă ajută să aveți o imagine de ansamblu asupra tuturor evenimentelor care se întâmplă în compania dumneavoastră.
De asemenea, pentru eficientizarea lucrurilor și reducerea costurilor, AutoJ va oferă informații despre durata fiecărui proces, execuția medie a unui task specific și poate merge până la o analiză despre eficiența executării fiecărui task. Astfel, de fiecare dată când doriți să implementați un proces nou, puteți știi dinainte informații utile pentru a vă face un plan și o estimare asupra noii idei, fără a trece prin costurile ridicate și timpul îndelungat pe care trebuia să îl îndurați înainte.
Descoperă produsele Suitei AutoJ