Companiile inteligente nu intreabă doar "ce?" ci de asemenea întreabă "cum?"
Managementul calității pentru produse și servicii îmbunătățite poate fi soluția pe care dumneavoastră o căutați pentru scalarea și eficientizarea afacerii dumneavoastră!
Cum pot asigura calitatea produselor si serviciilor mele?
La fel ca orice altă echipă de QM, probabil că vă veți confrunta cu această întrebare cel puțin o dată în timpul proiectului dumneavoastră. Desigur, puteți citi despre cerințele pentru sistemul organizațional de management al calității, de exemplu în seria recunoscută la nivel global de standarde ISO 9000. Scopul certificării ISO 9001 este la fel de clar pe cât de util: cu managementul calității verificați sistemele, structurile, procesele și performanța în organizația dumneavoastra. Crearea obligatorie a procedurilor, cum ar fi controalele interne regulate, asigură respectarea standardelor. În acest fel, vă asigurați că, compania puteți atinge calitatea dorită a produselor și serviciilor. Cu toate acestea, fiecare companie se confruntă cu propriile întrebări și provocări. De multe ori nu există procese și structuri bine definite pe care este construită o organizație. Citeste mai mult
Cum reușesc să am un management eficient al calității?
În plus, va doriți o interacțiune ușoară cu platforma, astfel încât sa puteți comunica noile instrucțiuni într-un mod sigur și clar. Având toate aceste provocări este momentul să te bazezi pe un sistem de management al calității bazat pe procese.
Software-ul de Quality management bazat pe procese “AutoJ QM” este răspunsul la întrebările dumneavoastră.
Definiți aprobările, responsabilitățile și domeniile de valabilitate într-o manieră trasabilă și puneți la dispoziție conținut asigurat de calitate. De asemenea, software-ul vă sprijină cu rapoarte generate automat (de ex. Manualul de QM) și Citeste mai mult
Dar nu doar echipa dumneavoastră beneficiază de platforma de design de proces a AutoJ ca software de management al calității. Interfața intuitivă a proceselor servește tuturor utilizatorilor ca centralizator de informații. Acest lucru permite chiar companiilor care operează la nivel global să aibă procese asigurate de calitate și instruiri introductive rapide în fluxurile de lucru noi. Fluxurile de lucru cuprinzătoare pe bază de proces reduc, de asemenea, ratele de eroare și timpii de procesare ai angajaților dumneavoastră. De asemenea, angajații pot trimite sugestii pentru îmbunătățirea proceselor direct din software. Cu toate aceste caracteristici, transformați un sistem funcțional de management al calității într-unul eficient și creșteți succesiv calitatea în organizația dumneavoastră.
Descoperă produsele Suitei AutoJ