Puterea excelenței operaționale și a excelenței clientului către succesul proiectelor ambițioase prin intermediul primei platforme de transformare digitala din România !
Suita transformării digitale
Documentarea proceselor existente în companie este un pas necesar, dar nu suficient pentru digitalizare. Pentru o transformare digitală cu adevărat reușită, aceste procese trebuie sa fie executabile și actualizate în timp real conform dinamicii afacerii tale.
Produse modulare ale suitei AutoJ – În orice combinație, pentru orice situație!
marile Beneficii ale implementarii autoj
Hyper-automation
Deoarece nicio aplicație sau tool nu poate înlocui complet activitatea umană, AutoJ îți oferă autonomie completă asupra propriului business printr-o combinație de componente capabile să îți expună atât o imagine completă asupra tuturor activităților cât și idei de îmbunătățire a proceselor, prin algoritmi dezvoltați în această direcție.
Holistic view 360°
Indiferent că îți desfășori o parte din business manual, lucrezi pe
excel, sau ai achiziționat mai multe aplicații în care datele îți sunt
dispersate și de cele mai multe ori dublate sau triplate, interacțiunea
clientului tău cu propria ta companie este una singură. AutoJ îți oferă
control total asupra proceselor și datelor oferindu-ți posibilitatea să
reacționezi la comportamentul schimbător al clienților în timp real.
Integration & fast response
Într-o perioadă dominată de incertitudine și cu schimbări rapide, multe
din ele provocate de pandemia Covid-19, să poți reacționa atât
schimbărilor legislative cât și celor interne începe să fie atât o
necesitate cât și un avantaj care te poate propulsa în față competiției.
Pe baza motorului decizional oferit de AutoJ prin integrarea făcută cu
cei de la Camunda, te poți adapta noilor cerințe cu ajutorul unor
decizii aplicate "din mers" prin interfață oferită de AutoJ.
Real-time operation
Uită de SLA-uri folosind modulul nostru operațional care îți reduce
timpul petrecut asupra tichetelor cu peste 90%. Posibilitatea de a avea
control și predictibilitate asupra evenimentelor este posibil datorită
accesului rapid în AutoJ asupra datelor, proceselor și evenimentelor
stocate și corelate în aceeași interfață.
Agile collaboration
AutoJ vine către dumneavoastră cu o implementare a modului de lucru agile privită din punctul de vedere al tuturor participanților. Conceptul Biz-dev-ops asigură îmbunătățirea procesului care pleacă de la idee la monetizare cu peste 70%. Principalul motiv pentru care este posibilă această îmbunătățire îl reprezintă colaborarea în AutoJ a tuturor departamentelor implicate fiecare având acces la toate datele necesare, conform rolului.
Know your business
Adaptează-ți modul de lucru în funcție de nevoi! AutoJ îți oferă pe măsură ce îți desfășori activitatea, informații în timp real despre durata proceselor, a fiecărei activitate în parte, costul pe fiecare activitate și multe alte informații astfel încât managerii fiecărui departament să poată lua decizii în cunoștință de cauza asupra planificării pe termen lung și mediu, eficientizarea costurilor, alocarea persoanelor, costul și timpul necesar unor procese noi.
Become Paperless
În colaborare cu soluția AI|Document Management, AutoJ îți oferă posibilitatea de a scăpa de lucrul manual și pe hârtii prin soluții cum ar fi semnătură digitală arhivarea
documentelor, management al documentelor, OCR și altele.
Descoperă mai multe despre Suita AutoJ